آشنایی با مبلمان مدرن

مبل راحتی مدرن لم

تعریف همه سبک‌های مبلمان می‌تواند چالش برانگیز باشد. علاوه بر دسته‌بندی‌های کلی‌تری مانند طراحی مدرن، معاصر و سنتی، زیردسته‌های متمایزی در هر گروه وجود دارد که ویژگی‌های اصلی سبک خود را حفظ کرده و آن‌ها را به شیوه‌ای متمایز تقویت و ارائه می‌کند. قبلاً در مقاله‌ای جداگانه به معرفی اصلی‌ترین سبک‌های مبلمان پرداختیم، حالا قصد داریم تا به طور مفصل به معرفی مبلمان مدرن پرداخته و هر‌ چیزی که در مورد این سبک از طراحی مبلمان نیاز است بدانید، شرح دهیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

مبلمان مدرن چیست؟

مبلمان مدرن دارای خطوط جسورانه و مستقیم با سطوح صاف و براق است. تمرکز بر اشکال هندسی ساده است و تا حد ممکن از جزئیات زیاد و بیهوده در این سبک دوری می‌شود و هدف این است که یک ظاهر منظم و عاری از خطوط آشفته و طرح‌های رنگی ایجاد شود. مبلمان سنتی از نظر بصری سنگین و پر زرق و برق هستند، در حالی که طراحی مبل مدرن به دنبال ارائه ظاهری سبک‌تر است، به زبان دیگر طراحان و طرفداران مبلمان مدرن زیبایی را در سادگی می‌بینند و از اِلِمان‌های مینمالیستی حمایت می‌کنند.

مبل راحتی با طراحی مدرن
مبل لم مدرن همراه میز عسلی EN

عناصر اصلی در طراحی مبلمان مدرن

به دلیل ماهیت وسیع طراحی مدرن و معاصر، بسیاری از طراحان می‌توانند با حفظ اصول و مفهوم این نوع طراحی مبلمان، محصول متمایز خود را تولید و عرضه نمایند. استفاده از موادی مانند فولاد ضد زنگ، نیکل یا آلومینیوم، چوب‌های روشن و عدم وجود جزئیات تزئینی از ویژگی‌های بارز طراحی مدرن است.

مبلمان مدرن پیرو

فرقی نمی‌کند که به دنبال مبلمانی با کیفیت برای اتاق خواب خود هستید و یا مبلمانی برای قسمت نشیمن خانه، پیرو طیف گسترده‌ای از مبلمان چوبی مدرن و زیبا را به شما پیشنهاد می‌دهد، تخت خواب‌هایی زیبا، کمدهای چوبی جادار و صندلی‌هایی با طراحی جذاب.

ترکیب مدرن ایجاد شده مبلمان مدرن و آیینه های راندو و میز عسلی EN

سخن آخر

در سال‌های گذشته طراحی مدرن به سرعت جای دکوراسیون‌های پرزرق و برق و شلوغ را گرفته‌اند، مبلمان مدرن را می‌توان اصلی‌ترین بخش در یک طراحی داخلی مدرن دانست، اگر شما هم قصد دارید تا بخشی از جریان مدرنیسم در طراحی باشید، در ادامه مسیر با ما همراه باشید چراکه خدمات و محصولات جذابی برای شما تدارک دیده‌ایم.


نام محصول موردنظرتان را بنویسید تا پیشنهادهای پیرو را ببینید...